Búsqueda personalizada

diumenge, 12 de febrer del 2012

Els deures

Després d'una sessió maratoniana de deures amb la meva neboda menuda, em planteje qué passa pel cap de més d'un docent, en aquest cas una docent. L'adequació dels materials escolars i les propostes de treball, també han d'anar acompanyades forçosament d'una adequació de la cantitat. Vull dir, és normal que l'alumnat de 8 anys no faça equacions bicuadrades, però a la seva vegada, és normal que l'alumnat no tinga treball per a casa que a un diplomat en magisteri li pot costar vora mitja hora de fer, per què si a mi em costa mitja hora, a la meva neboda li ha costat vora dos fer els deures de huí (només els de matemàtiques).
Aquesta tendència a sobrecarregar l'alumjnat pot ajudar a triar els més durs, però a la vegada, fa avorrir l'estudi als que estiguen en el punt mig. Si analitzem que tenen huit anys: ¿no ens podem parar a pensar que pot ser no tenen una edat com per començar a avorrir l'escola?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada